Carti · Comunicare Publicitate

Comunicarea. Repere Fundamentale – Mihai Dinu

5 / 5 ( 6 votes ) La un deceniu de la prima sa aparitie, cartea profesorului Mihai Dinu, devenita titlu de referinta in literatura romaneasca a domeniului si manual universitar ale carui tiraje succesive s-au epuizat sistematic la numai cateva saptamani de la lansare, vede din nou lumina tiparului, intr-o versiune adusa la zi. Spre deosebire de… Continue reading Comunicarea. Repere Fundamentale – Mihai Dinu

Carti · Comunicare Publicitate

Viata mea in publicitate si publicitate stiintifica – Claude C. Hopkins

4 / 5 ( 5 votes ) Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard in publicitatea de astazi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins. Acest volum contine doua carti de referinta. Publicitate stiintifica – clasicul abecedar citit si astazi de catre cei mai buni autori… Continue reading Viata mea in publicitate si publicitate stiintifica – Claude C. Hopkins

Carti · Comunicare Publicitate

Cartea Comunicatorului Perfect – Marian Alexandrescu Ion Stefan

4 / 5 ( 2 votes ) Toti avem mare nevoie sa cumunicam. Daca nu am avea, nu am putea comunica? cand nu putem sa comunicam, vom face o negociere. Glumesc! Dar la drept cuvant, cand ne intelegem? Suntem oameni diferiti. Felurite sunt „caile domnului“ prin care obtinem ceea ce dorim, si vrem de la… Continue reading Cartea Comunicatorului Perfect – Marian Alexandrescu Ion Stefan

Carti · Comunicare Publicitate

Confesiunile Unui Vorbitor Public – Scott Berkun

5 / 5 ( 5 votes ) Confesiunile unui vorbitor public de Scott Berkun este un proiect al editurii Publica, sustinut de MMM Consulting International. In acest volum plin de haz si extrem de practic, scriitorul si vorbitorul profesionist Scott Berkun ne dezvaluie tehnicile folosite de marii oratori si ne arata cum le poate utiliza… Continue reading Confesiunile Unui Vorbitor Public – Scott Berkun