Carti · Comunicare Jurnalism

Comunicarea 2.0 – Antonio Momoc

Share Button

imagine 0 Comunicarea 2.0 - Antonio Momoc 978-606-8622-29-3

Volumul abordeaza comunicarea din perspectiva tehnologiilor de ultima ora si a rolului pe care new media il au in propagarea discursului politic, in stimularea participarii civice si in aparitia unor noi forme de populism. Exista doua generatii de politicieni populisti care isi promoveaza programele prin mijloace de comunicare distincte: cei vechi in special la televiziune, iar cei noi in mediul virtual. Lucrarea porneste de la observatia ca „revolutiile” Facebook si Twitter au polarizat analiza fenomenului intre optimistii participarii 2.0 si pesimistii comunicarii 2.0. Pesimistii comunicarii 2.0 acuza regimurile autoritare din Asia, Orientul Mijlociu sau nordul Africii ca folosesc tehnologie occidentala pentru a supraveghea si controla populatia. Optimistii participarii 2.0 sunt entuziasmati de asa-numitele „revolutii” Facebook/Twitter din Primavara Araba (Iran, Egipt, Tunisia, Bahrain, Siria, Libia). Cartea descrie fenomene ca citizen journalism, participatory journalism, aparitia presei alternative ca replica a societatii civile la lipsa de acces la presa mainstream si ca forma de protest a cetatenilor fata de „aservirea" presei traditionale. Fenomenul este abordat prin analiza noilor miscari sociale (new social movements) precum Occupy Movement sau Miscarea Uniti Salvam Rosia Montana.

Cartea se adreseaza specialistilor si studentilor in comunicare si stiinte politice, precum si tuturor celor care vor sa afle modalitatile in care politicienii si publicul se pot folosi de instrumentele pe care le ofera comunicarea online.

Cumpara Comunicarea 2.0 – Antonio Momoc ieftin

Caracteristici tehnice Comunicarea 2.0 – Antonio Momoc 978-606-8622-29-3
Data aparitie 2014
Numar de pagini 376
Format 200 x 130 mm
Subcategorie Literatura Romana
Categorie Beletristica
Editura HUMANITAS
Autor Emil Cioran
Colectie Seria de autor Emil Cioran
Autor David Matas, Torsten Trey
Data aparitie 2013
Numar de pagini 168
Format 225X150
Subcategorie Relatii Internationale
Categorie Stiinte Umaniste
Editura ADENIUM
Autor Dorina Ticu
Data aparitie 2014
Numar de pagini 184
Format 200X130
Subcategorie Politica
Categorie Stiinte Umaniste
Editura ADENIUM
Format 200X130
Subcategorie Politica
Categorie Stiinte Umaniste
Editura ADENIUM
Autor Matei Demetrecu, Codrin Taut
Data aparitie 2014
Numar de pagini 128
Categorie Stiinte Umaniste
Editura ADENIUM
Autor Antonio Momoc
Data aparitie 2014
Numar de pagini 272
Format 200X130
Subcategorie Comunicare Jurnalism

Nota: Fotografia produsului Comunicarea 2.0 – Antonio Momoc are caracter informativ si poate contine accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului. Specificatiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

One thought on “Comunicarea 2.0 – Antonio Momoc

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *