Carti · Psihologie Practica

Legile Stiintifice Ale Publicitatii – Claude C. Hopkins

Share Button

imagine 0 Legile Stiintifice Ale Publicitatii - Claude C. Hopkins 978-606-8414-36-2

Traim intr-o vreme cand publicitatea a atins, in mainile anumitor oameni, statutul unei stiinte. Ea se bazeaza pe principii fixe si este, in limita rezonabilului, exacta. Cauzele si efectele au fost analizate pana cand au ajuns sa fie intelese in profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate si stabilite. Stim ce este cel mai eficient si actionam pornind de la o lege fundamentala.

Cartea „Legile stiintifice ale publicitatii” se ocupa nu de teorii si opinii, ci de principii si fapte temeinic demonstrate. Este conceputa pentru a servi ca manual pentru studenti si ghid pentru toti cei care lucreaza in publicitate. Fiecare afirmatie a fost atent cantarita. Nu este un domeniu care sa admita sofisme, teorii sau alte naluciri. E ridicol ca orbii sa-i conduca pe orbi. Ar fi pacat sa se intample asa intr-un domeniu care are atat de multe posibilitati. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil daca nu te lasi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitatiei.

Cumpara Legile Stiintifice Ale Publicitatii – Claude C. Hopkins ieftin

Caracteristici tehnice Legile Stiintifice Ale Publicitatii – Claude C. Hopkins 978-606-8414-36-2
Autor Penny Preston
Data aparitie 13 NOIEMBRIE 2014
Numar de pagini 128
Format 200×260
Subcategorie Sarcina
Categorie Cresterea Copilului
Editura ALL
Autor Roxana Geanta
Colectie Galaxia copiilor
Data aparitie 18 noiembrie 2014
Numar de pagini 32
Format 220 x 220 cm
Subcategorie Practic Pentru Copii
Categorie Carti Pentru Copii
Editura ALL
Autor Roxana Geanta
Colectie Galaxia copiilor
Data aparitie 18 noiembrie 2014
Numar de pagini 32
Format 220 x 220 mm
Subcategorie Practic Pentru Copii
Categorie Carti Pentru Copii
Editura ALL
Autor Marius Ianus
Data aparitie 2014
Numar de pagini 180
Format 160 x 110 mm
Subcategorie Poezie
Categorie Beletristica
Editura GAROFINA
Autor George Cristian Maior
Numar de pagini 272
Format 240 x 160 mm
Subcategorie Politica
Categorie Stiinte Umaniste
Editura RAO
Subcategorie Politica
Categorie Stiinte Umaniste
Editura RAO
Numar de pagini 272
Format 200 x 130 mm
Numar de pagini 384
Format 200 x 130 mm
Subcategorie Istoria Romanilor
Categorie Stiinte Umaniste
Editura RAO
Autor Sean Van Raepenbusch
Colectie International
Data aparitie 2014
Numar de pagini 630
Format 16×24
Subcategorie Carte Juridica
Categorie Drept
Editura ROSETTI
Data aparitie 2014
Numar de pagini 116
Format 13×20
Subcategorie Psihologie Practica
Categorie Dezvoltare Personala
Editura VIDIA

Nota: Fotografia produsului Legile Stiintifice Ale Publicitatii – Claude C. Hopkins are caracter informativ si poate contine accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului. Specificatiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

One thought on “Legile Stiintifice Ale Publicitatii – Claude C. Hopkins

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *