Carti · Marketing

Nu mancati nicidata singuri – Keith Ferrazzi Tahl Raz

In Nu mancati niciodata singuri, Ferrazzi prezinta pasii exacti si mentalitatea de care se foloseste pentru a lua legatura cu miile de colegi, prieteni si asociati din lista sa de contacte, oameni pe care i-a ajutat si care l-au ajutat la randul lor. De la publicarea in anul 2005 a volumului, cresterea retelelor sociale si… Continue reading Nu mancati nicidata singuri – Keith Ferrazzi Tahl Raz

Carti · Marketing

Contagios. Cum se raspandesc ideile – Jonah Berger

Jonah Berger si-a petrecut ultimii zece ani ai carierei incercand sa descopere motivele pentru care anumite lucruri ii captiveaza pe oameni mai mult decat altele. In Contagios, Berger dezvaluie secretul care sta la baza comunicarii orale si a transmiterii informatiei prin intermediul mediului social. In aceasta carte veti afla care sunt cele sase principii de… Continue reading Contagios. Cum se raspandesc ideile – Jonah Berger

Marketing

Marketingul bancar modern – Emanuel Odobescu

 Lucrarea isi propune sa puncteze principalele evolutii ale sistemului bancar romanesc, in contextul dezvoltarilor internationale, iar pe de alta parte sa fotografieze in cele mai mici detalii anatomia produselor bancare si a interactiunii acestora cu piata, cu marele public. Ofera o incadrare complexa a marketingului modern in managementul strategic bancar, cuprinzand si fotografii detaliate ale… Continue reading Marketingul bancar modern – Emanuel Odobescu