Carti · Psihologie Practica

Pupa-l in bot si papa-i tot. Manual de marketing politic – James Carville Paul Begala

Share Button

imagine 0 Pupa-l in bot si papa-i tot. Manual de marketing politic - James Carville Paul Begala 978-973-50-4567-8

„Cartea aceasta iti va pune la dispozitie cateva sfaturi practice si de bun-simt in asa fel incat sa iesi castigator. Vei dobandi anumite tehnici si tactici verificate in diverse confruntari si care s-au dovedit infailibile in valtoarea inclestarilor politice. Una peste alta, daca esti mai rapid, mai istet si mai bataios decat adversarul tau, ai toate sansele sa castigi. Acesta este si scopul cartii noastre – sa-ti dezvolte calitatile respective. Nadajduim sa-ti punem la dispozitie cateva strategii usor de aplicat, astfel incat sa inveti cum sa inchei o afacere, cum sa castigi clienti, cum sa avansezi ierarhic sau cum sa obtii victoria in alegeri. si, mai presus de toate, cum sa-ti invingi adversarii.
Una dintre cele mai importante lectii pe care le-am invatat este ca nu exista un conflict intre indatorirea de a face ceea ce-i corect si impulsul de a face ceea ce-i rentabil; e pur si simplu depasita o asemenea conceptie. Raman, in schimb, mereu actuale si dezirabile stradania de a-ti pastra buna-cuviinta, generozitatea si onestitatea; necesitatea de a-i investi cu incredere pe cei din jur si de a-ti asuma raspunderea; datoria de a pune in valoare calitatile nebanuite ale oamenilor si de a persevera in tot ce faci. Cel mai adesea, acestea sunt strategiile cele mai eficiente pe calea catre succes.“ (James CARVILLE, Paul BEGALA)

Firma americana de consultanta Carville & Begala a conceput si a pus in aplicare strategii castigatoare pentru numerosi candidati politici, printre care Robert Casey Sr. (care a devenit astfel guvernator al statului Pennsylvania in 1986), Frank Lautenberg (reales guvernator al statului New Jersey in 1988), Harris Wofford (castigator in cursa pentru Senat in 1991), Zell Miller (guvernator in 1990) etc. Cea mai rasunatoare victorie ramane totusi cea a candidatului la presedintie Bill Clinton, din 1992, dupa o campanie iesita din tipare, dupa cum depune marturie si documentarul de mare succes The War Room (1993).

„De un comic dezarmant! Doi strategi politici foarte pitoresti vorbesc degajat si pe intelesul tuturor despre tainele reusitei in viata. Iar sfaturile lor se aplica indiferent de orientarea politica a cititorului.“ (Houston Chronicle)

Cumpara Pupa-l in bot si papa-i tot. Manual de marketing politic – James Carville Paul Begala ieftin

Caracteristici tehnice Pupa-l in bot si papa-i tot. Manual de marketing politic – James Carville Paul Begala 978-973-50-4567-8
Autor: Cristina Modreanu
Data aparitie 2014
Numar de pagini 196
Format 200X130
Subcategorie Filosofie Romaneasca
Categorie Stiinte Umaniste
Editura HUMANITAS
Autor: Robert Moss
Colectie Philemon
Data aparitie 2014
Numar de pagini 288
Format 130 x 200 mm
Subcategorie Dezv Spirituala
Categorie Spiritualitate Ezoterism
Editura NEMIRA
Autor: Oscar Wilde
Data aparitie 2014
Numar de pagini 195
Format 200X130
Subcategorie Literatura clasica
Categorie Beletristica
Editura HUMANITAS
Categorie Dezvoltare Personala
Editura HUMANITAS
Autor: James Carville, Paul Begala
Data aparitie 2014
Numar de pagini 236
Format 200X130
Subcategorie Psihologie Practica

Nota: Fotografia produsului Pupa-l in bot si papa-i tot. Manual de marketing politic – James Carville Paul Begala are caracter informativ si poate contine accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului. Specificatiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

One thought on “Pupa-l in bot si papa-i tot. Manual de marketing politic – James Carville Paul Begala

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *