Carti · Comunicare Jurnalism

Relatii Publice Si Publicitate – Flaviu Calin Rus

Share Button

imagine 0 Relatii Publice Si Publicitate - Flaviu Calin Rus 973-611-273-x

Din cuprins:
– Actiunea planificata;
– Comunicarea intrasistemica;
– Comunicarea cu mediile de informare in masa;
– PR cu resurse limitate;
– Alte modalitati de a crea imagine unui sistem.

Planificarea reprezinta una dintre cele mai importante activitati din cadrul muncii de PR (relatii publice) care, de cele mai multe ori, nu este realizata foarte riguros, prezentind minusuri in ceea ce priveste sis-tematizarea. Hiperexactitatea nu este o caracteristica specifica omului ci, mai degraba, a computerului. In cazul planificarii, minutiozitatea este imperios necesara, pentru ca efectele produse de o anumita strategie sa aiba relevanta maxima. Din datele statistice rezulta ca aproximativ 40 % din intreprinderile europene si 20 % din cele din S.U.A. mai folosesc inca, la nivelul acestei actiuni, doar elemente ale simtului comun, fara o sistematizare si o rigurozitate ceruta, de fapt, de piata anilor 2000.
Trebuie sa ne preocupe comunicarea intrasistemica si, mai ales, cele doua mari laturi ale procesului de comunicare: cea orizontala si cea verticala. Trebuie evaluat, de asemenea, gradul de transparenta al comunicarii intrasistemice, precum si modul de promovare a informatiilor prin toate punctele sistemului. In cazul in care exista blocaje de flux informational, neintelegeri, dezacorduri, altfel spus, o anumita sursa de tensiune care poate determina un anumit gen de problema, aceasta trebuie foarte bine localizata, pe cit posibil izolata, pentru a nu determina un sir intreg de alte probleme si, bineinteles, rezolvata. De asemenea, acest cimp al comunicarii intrasistemice mai cuprinde si analiza dorintelor elementelor componente ale sistemului, precum si ca-pacitatea si posibilitatea acestor elemente de a-si exprima gindurile si expectantele, bineinteles, in diferitele materiale sau modalitati puse la dispozitia acestora de catre consilierul de PR
Consilierul de relatii publice trebuie sa-si indrepte atentiacatre problematica ce tine de comunicarea interinstitutionala. In acest caz, va trebui sa facem distinctie intre doua parti ale aceluiasi tot unitar, si anume: a) o prima parte se refera la modalitatea si la capaci-tatea propriului sistem de a implementa informatii in mediul exterior si de a recepta informatii de la acesta; b) a doua parte se refera la diferite modalitati de perceptie ale tuturor subsistemelor mediului exterior, pre-cum si la toate modalitatile de a comunica ale acestor subsisteme. In ceea ce priveste prima parte, se observa ca analiza se focalizea-za pe capacitatile propriului sistem, acesta dezvoltind, in timp, o maniera proprie de abordare a diferitelor problematici, ce cuprinde atit promo-varea propriilor interese, cit si analiza informatiilor referitoare la intere-sele altor sisteme

Cumpara Relatii Publice Si Publicitate – Flaviu Calin Rus ieftin

Caracteristici tehnice Relatii Publice Si Publicitate – Flaviu Calin Rus 973-611-273-x
Autor: Christiane Northrup
Data aparitie 2014
Numar de pagini 200
Format 13×19
Subcategorie Sexualitate
Categorie Hobby Practic
Editura SPIRIT SI DESTIN
Categorie Stiinte Umaniste
Editura INSTITUTUL EUROPEAN
Autor: Sorin Radu
Colectie Academica
Data aparitie NOIEMBRIE 2005
Numar de pagini 290
Format 61×86
Subcategorie Istoria Romanilor
Categorie Stiinte Umaniste
Editura INSTITUTUL EUROPEAN
Autor Viorel Cernica
Colectie Academica
Data aparitie DECEMBRIE 2006
Numar de pagini 257
Format 70×100
Subcategorie Filosofie Romaneasca
Autor Ionela Carmen Bosoteanu
Colectie Academica
Data aparitie IULIE 2012
Numar de pagini 300
Format 165×235 mm
Subcategorie Comunicare Jurnalism
Categorie Stiinte Umaniste
Editura INSTITUTUL EUROPEAN
Autor Dorin Popa
Colectie Academica
Data aparitie MAI 2007
Numar de pagini 156
Format 70×100
Subcategorie Comunicare Jurnalism
Categorie Stiinte Umaniste
Editura INSTITUTUL EUROPEAN
Subcategorie Comunicare Jurnalism
Categorie Stiinte Umaniste
Editura INSTITUTUL EUROPEAN
Autor Flaviu Calin Rus
Colectie Universitaria
Data aparitie IANUARIA 2004
Numar de pagini 236
Format 61×86

Nota: Fotografia produsului Relatii Publice Si Publicitate – Flaviu Calin Rus are caracter informativ si poate contine accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului. Specificatiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

One thought on “Relatii Publice Si Publicitate – Flaviu Calin Rus

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *